Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Bij ons geldt de oude regel: "De klant is koning" en indien u niet tevreden bent dan vragen wij u om contact met ons op te nemen zodat we u wel 100% tevreden kunnen maken.

We raden u aan om een eventuelen klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@otronic.nl of telefonisch via nummer 020 - 2 10 11 20.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

SNELLE VERZENDING

EXPRESS --> Bestel op zondag t/m vrijdag voor 23.59 uur en uw bestelling wordt de volgende dag geleverd in de avond (bij express pakket vanaf € 8,49 en alleen in Nederland)

STANDAARD --> Op werkdagen voor 16.00 besteld = dezelfde dag verzonden!

VERZENDKOSTEN

NL vanaf € 2,49
BE vanaf € 2,99

Verzendkosten worden berekend op basis van het totale gewicht van de bestelling.

1 JAAR GARANTIE

Op alle producten van OTRONIC zit standaard 1 jaar garantie.

30 DAGEN BEDENKTIJD

Ben je niet tevreden over een product of wil toch iets anders? Geen probleem, bij OTRONIC heb je 30 dagen bedenktijd!

KLANTBEOORDELINGEN

Onze klanten geven ons een dikke 9! OTRONIC is aangesloten bij WebwinkelKeur.

EIGEN VOORRAAD

Alle producten die op voorraad zijn liggen in ons magazijn in Nederland en zijn direct leverbaar. 

© 2020 - 2022 OTRONIC Elektronica | sitemap | rss